KWOOT in het zonnetje
Een aantal sponsoren krijgen speciale aandacht. Dit keer Kwoot.
Laten we vooropstellen: We zijn heel erg blij met al onze sponsoren, subsidiegevers en fondsen, en dat dragen we ook breed uit!
Maar er is alle reden om één sponsor eens extra in het zonnetje te zetten, als welverdiende blijk van onze immense waardering: onze ontwerper, KWOOT Communicatie & Reclame. Wat een geweldig bedrijf, wat een fantastische medewerkers, en wat doen ze veel voor ons!
Dat KWOOT ons vaste drukwerk ontwerpt, hebben we al heel vaak laten weten. Dat ze ook onze krantenadvertenties ontwerpen, is inmiddels ook wel bekend. Maar hun support gaat heel veel verder dat datgene waarvoor zij eigenlijk onze sponsor zijn geworden!
Een greep uit wat ze zoal voor ons doen:
Voor alles wat wij zelf ontwerpen en willen laten drukken (b.v. kleine advertenties in andere bladen, banieren, of wat dan ook), zorgt KWOOT ervoor dat het omgezet wordt naar de verplichte aanleverspecificaties, waar wij zelf doorgaans zelf niet aan kunnen voldoen, en die helaas ook nog eens per drukker verschillen.
Door de overname van BOOM (uitgeverij van o.a. de FlevoPost en De Noordoostpolder) door NDC (overigens ook een heel goede sponsor!), zijn er nieuwe regels gekomen voor de aanlevering van onze Advertorials. Ook hiervoor gelden tegenwoordig specificaties waar wij zelf niet aan kunnen voldoen. Met hulp van KWOOT zijn we gekomen tot een vast sjabloon voor onze Advertorials, geheel in onze huisstijl, waardoor ze nu heel herkenbaar zijn en er veel beter uitspringen. Wij leveren KWOOT wekelijks de tekst en de erbij te plaatsen foto aan, en zij zorgen dat alles in het sjabloon gezet wordt en voldoet aan de specificaties van de kranten.
Ze regelen dat ons drukwerk ieder jaar zo goedkoop mogelijk gedrukt wordt, wat ons al heel wat geld heeft uitgespaard.
Ze denken graag met ons mee! Lopen we ergens vast, of willen we even klankborden of advies hebben over onze PR? Dan is er altijd een luisterend oor en goed advies. Soms telefonisch, soms via de mail, en soms gaan we even om de tafel.
En als klap op de vuurpijl, kregen we dit jaar de brochures niet ‘gewoon’ (alle dozen gevuld met zo veel mogelijk brochures) aangeleverd, maar keurig uitgesorteerd en ‘gebundeld’, naar verspreidingsplaats en –locatie. Per doos en per ‘bundel’ keurig aangegeven waar het voor was. Dat heeft ons heel wat tijd bespaard.
En, ook heel belangrijk: We voelen ons er altijd welkom.
Kortom, een topsponsor! Beter kunnen we het ons niet wensen!