Tour of Art in 8 wekelijkse Advertorials
In de Flevopost en De Noordoostpolder verscheen 15 augustus de eerste van acht advertorials
Vandaag, 15 augustus, staat de eerste van 8 wekelijkse Advertorials in de FlevoPost (Lelystad en Dronten); gisteren stond die al in De Noordoostpolder. Vanaf nu zullen we de komende 8 weken in deze drie kranten dus, kort en bondig maar wel heel opvallend, wisselende aspecten van de Tour of Art 2018 belichten.
Als start een kort overzicht van wat de Tour of Art Flevoland eigenlijk inhoudt.
Is uw interesse gewekt? Klik dan op DEELNAME/DEELNEMERS 2018 voor de informatie over alle deelnemers van 2018, in alfabetische volgorde van achternaam.
Heeft u liever een overzicht van de locaties, met de deelnemers die daar exposeren? Klik dan op DEELNAME/LOCATIES 2018.
Door de overname van Boom door NDC hebben we nieuwe (maar wel even goede!) afspraken kunnen maken over onze advertenties en advertorials. Nieuw is dat niet meer ‘de krant’ maar wijzelf de opmaak regelen. Wij moeten vanaf dit jaar compleet opgemaakte advertenties aanleveren, waaraan de redactie niets doet en ook niet kan doen. Dat was even wennen, omdat er strikte specificaties zijn, waaraan wij zelf niet kunnen voldoen. Gelukkig krijgen we ook hier weer de hulp onze hoofdsponsor KWOOT uit Dronten. Samen met hen hebben we dit vaste sjabloon ontworpen. Wekelijks leveren wij hen tekst en een foto aan. Zij zorgen dat het in het sjabloon komt en leveren ons een printversie volgens de specificaties van de krant.
Wij zijn er inmiddels helemaal aan gewend, en heel blij met deze nieuwe afspraken.
Met veel dank aan NDC en KWOOT!